Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

Zarządzamy i administrujemy nieruchomościami w sposób, który zapewni ich prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami funkcjonowanie, a w szczególności:

Współpraca ze wspólnotami.
Sprawdź obowiązki, które wykonujemy.
Zobacz jakie zadania możesz nam powierzyć.

W zakresie eksploatacji

  • negocjujemy i zawieramy umowy na dostawę świadczeń i usług, oraz kontrolujemy ich realizację,
  • negocjujemy i zawieramy umowy ubezpieczeniowe
  • kontrolujemy prawidłowość użytkowania nieruchomości,
  • reprezentujemy właścicieli przed osobami prawnymi, fizycznymi, bankami i urzędami.

W zakresie opłat z tytułu korzystania z nieruchomości m.in.:

  • obliczamy, pobieramy, rozliczamy czynsze i inne opłaty za zajmowanie lokali, oraz powiadamiamy o ich zmianach,
  • prowadzimy indywidualne rozliczenia użytkowników nieruchomości,
  • sporządzamy, doręczamy najemcom i użytkownikom nieruchomości rachunki, naliczenia, w terminach wynikających z umów,
  • kontrolujemy terminowość wpłat, a w przypadku opóźnień naliczamy ustawowe odsetki za zwłokę,
  • przygotowujemy niezbędną dokumentację do dochodzenia roszczeń z tytułu zajmowania nieruchomości,
  • prowadzimy postępowania windykacyjne.

W zakresie obowiązków technicznych m.in.:

  • zlecamy przeglądy techniczne budynków zgodnie z postanowieniami Prawa budowlanego oraz na tej podstawie
  • określamy niezbędny zakres prac, który winien być wykonany dla zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania
  • nieruchomości i instalacji,
  • prowadzimy dokumentację zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i dozoru technicznego,
  • dokonujemy kontroli technicznej budynków oraz wykonujemy bieżącą konserwację i naprawy,
  • negocjujemy i zawieramy umowy na prace remontowe, konserwacyjne, serwisowe, usuwanie awarii i ich skutków,
  • natychmiast podejmujemy niezbędne działania zabezpieczające w przypadku wystąpienia awarii lub stanów zagrożenia,
  • prowadzimy i nadzorujemy prace remontowe i konserwacyjne, usuwanie awarii i ich skutków,
  • egzekwujemy prawa gwarancyjne.

W zakresie obsługi finansowej m.in.:

  • prowadzimy księgowość zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • rozliczamy każdą nieruchomość poprzez odrębny rachunek bankowy,
  • sporządzamy różnego rodzaju raporty finansowe według ustalonych wzorów,
  • odbieramy, weryfikujemy i regulujemy płatności za faktury VAT, rachunki za dostarczone media, wykonane usługi,
  • regulujemy podatki i inne opłaty publiczno-prawne,
  • przygotowujemy materiały i dokumenty na zebrania oraz je obsługujemy,
  • przygotowujemy i doręczamy książeczki wpłat dla użytkowników nieruchomości,
  • sporządzamy plany finansowe i sprawozdania z ich realizacji.
Projekt i wykonanie: Scepter Agencja Interaktywna